Діяльність кафедри вчителів початкових класів


/Files/images/Анна Олеговна.jpgБорисенко А.О. Черниченко Тетяна ОлександрівнаЧерниченко Т.О. Погуляйло Тетяна ВікторівнаПогуляйло Т.В. Баліцька Тетяна ЄвгеніївнаБаліцька Т.Є. Бровко Олена ВікторівнаБровко О.В. Юрченко Інесса ЮріївнаЮрченко І.Ю. Боднар Валентина ВікторівнаБоднар В.В. Коротка Світлана ПетрівнаКоротка С.П. Пацюк Віта МиколаївнаПацюк В.М. Тімко Марина ОлександрівнаТімко М.О. Кузнєцова Катерина КостянтинівнаКузнєцова К.К.

Методична тема МО вчителів початкової школи:

Впровадження інноваційної програми всебічного розвитку “Крок за кроком” в системі особистісно орієнтованої моделі початкової освіти дітей 6-7 та 8-10 років Початкова освіта – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина.

Розкрити особистість, допомогти їй розвиватися, виявляти себе може школа з особистісно орієнтованим навчанням і вихованням” (Якиманська І.С.).

Основними завданнями МО вчителів початкової школи є:

• Пошук та використання підходів до викладання предметів школи І ступеня, орієнтованих на дитину, основаних на індивідуалізації навчання.
• Співпраця з батьками як першими вчителями.
• Впровадження інтегрованого підходу щодо розвитку пізнавальних здібностей учнів.
• Етико-правове виховання учнів, формування і становлення національної свідомості молодших школярів.
• Розвиток творчих обдарувань дітей 6-7, 8-10 років, художньо-творча самореалізація і духовне самовдосконалення.
• Фізичний і загальний розвиток особистості, формування в учнів ціннісних орієнтирів щодо культури здоров’я і здорового способу життя.
• Створення системи змістовного позакласного дозвілля, рівня сформованості учнівського колективу.

Теми, над якими працюють вчителі та вихователі:

• Створення педагогічних умов навчальної діяльності для підвищення пізнавального інтересу учнів на уроках.
• Використання інноваційних підходів до викладання предметів початкового циклу.
• Створення психолого-педагогічних умов навчальної діяльності для підвищення пізнавального інтересу учнів молодшого шкільного віку до знань в позаурочний час.
Кiлькiсть переглядiв: 316

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.