ВИХОВНА РОБОТА
Мета виховної роботи школи:
Виховання високоосвіченої, соціально активної й національно свідомої особистості, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними цінностями, сімейними і патріотичними почуттями, є носієм кращих досягень національної та світової культури, здатним до самоосвіти і самовдосконалення.
Для реалізації цих завдань у навчальному закладі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: національно-патріотичне, громадське, трудове, художньо-естетичне, екологічне, формування здорового способу життя, родинно-сімейне виховання та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.
Виховна тема ХСШ №155:
"Всебічне забезпечення соціального розвитку учнів, формування соціально активної особистості через системне включення у процес соціальної взаємодії"
Завдання виховної роботи:
1. Формування національної свідомості і людської гідності.
2. Формування політичної і правової культури.
3. Формування усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю.
4. Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світооглядної позиції.
5. Утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій.
6. Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції.
7. Формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою.
8. Розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров'я учнів.
9. Формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування.
Напрямки виховної роботи:
1. Ціннісне ставлення до себе
2. Ціннісне ставлення до сім`ї, родини і людей
3. Ціннісне ставлення до праці
4. Ціннісне ставлення до природи
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
6. Ціннісне ставлення до суспільства і держави