/Files/images/borisenko_2023/01005ydq-2ce4-1200x0.jpg

За концепцією НУШ, кожна школа має мати у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій.В умовах швидких трансформаційних змін першочерговим завданням для шкільної бібліотеки є перетворення її з центру бібліотечних ресурсів і доступу до інформації у центр дослідження, відкриття, творчості та інноваційної педагогіки.

Наша шкільна бібліотека поступово трансформується в бібліотеку НУШ.

/Files/images/borisenko_2023/1578078920.jpg

Система роботи з книжкою у початковій школі

Система роботи з книжкою у початковій школі спрямовується на підвищення не тільки виховного впливу літератури на школярів, а й якості їх читання. На розвиток активності дітей, розширення їхнього світогляду. Виховна робота з книжкою у початковій школі передбачає різноманітні форми роботи з нею, а саме: гуртки , дитячі ранки, літературні вечори, свята книги, зустрічі з авторами, диспути, дискусії, конкурси, вікторини. Використання їх у навчально- виховному процесі початкової школи дає змогу ефективно реалізовувати виховний потенціал книжки.
Книжці належить виховна сила. Школа – це насамперед книжка. Виховання – насамперед слово, книжка і живі людські відносини.
Робота з книжкою у початковій школі проводиться на уроках, особливо бібліотечних.

/Files/images/biblioteka/IMG_3872.JPG

/Files/images/biblioteka/2-Б _20151008_7.jpg

/Files/images/biblioteka/236.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 51